bieganie a odchudzanie

bieganie a odchudzanie Nieznaczne eskalacja tonu i intensywności co wieczór Długa, Prawie wstrzyknąć Energii zrobić odbiorców, utrzymując je bawić i tańczyć przez cały wieczór. Upewnij SIĘ, ZE jestes DJ Szkolenia rozumie znaczenie budowania swoich Umiejętności mikrofonu od samego początku, czyli DJ Nigdy nie nie wyniosą Zawodowego LUB uprzywilejowanych DJ i Emcee.

Po Drugie, należy pamiętać, ABY mówić Do osoby W szkolonej na pewno chodziło o Tempa i BPM. Uderzeń na minutę na numer używany zrobić obliczania Tempa utworu, Który JEST używany w rytm dopasowywania i mieszania i odgrywa Bardzo ważna rolę. Gdy na parkiecie gdybyś mial Bardzo optymistyczny utworze, Który JEST w zakresie 120 BPM, Gdzie Dużo disco i hip-hopu Nowy żartem í wtedy byly zanikać wagowo Prawo w piosence w niskiej 70 przedziale, jestes zabije SWOJĄ parkiecie.

bieganie a odchudzanie

Tempo powinno Być stopniowe zwiększenie LUB stopniowy spadek przez cały wieczór. Czasem utkniesz i nie nie bedzie Wiele trafień w pewnym zakresie Tempa i Twój parkiet bedzie Już umiera. Dobrym sposobem, ABY rozwiązać dziesięć problemem JEST PO otwarciu Parkietu powrotem ZE specjalnym piosenki tanecznej LUB Grupy tanecznej. Istnieje Wiele slajdy Jak „Cha slajdów” i „Electric slajdów”, ktoré sa pewne, ABY LUDZIE z powrotem zainteresowany Tańca i na parkiecie.

bieganie a odchudzanie

Po Trzecie, różnica Między przyzwoitym DJ i Wielki DJ JEST zrozumienie i za Pomocą korektora. Ważne JEST dla DJ znać różnicę Między różnymi pokrętłami częstotliwości i Jakie Dźwięki wydają SIĘ wchodzić zrobić Nich. Na Przykład, niskiej Klasy LUB JEST zazwyczaj bas, Gdzie bedzie mozna znaleźć bęben i gitara basowa kopać i przekręcając pokrętło w górę, mozna zwiększyć TYLKO bicie bez Wszystkich Wysokich dźwięków boiska i cymbałów. Wysokiej Klasy LUB Wysokich tonów, w rzeczywistości JEST zakres częstotliwości, Które Moga spowodować uszkodzenie jedynek Słuchu.

Wpis zawdzięczamy